Az Euromonitor International kutatóintézete elemezte a robotporszívók robotok piacát. Az eredmények azt mutatják, hogy ebben a szegmensben a legnépszerűbb márka az iRobot®.
Euromonitor International
Az Euromonitor International világszerte működő kutatóintézet, mely világszerte stratégiai kutatást nyújt a gazdaság egyes ágazataiban, az üzleti és fogyasztói piacokon egyaránt. A fejlett és feltörekvő piacokon szerzett 40 éves tapasztalattal az Euromonitor International kutatási módszere az egyes országok speciális tudásának és kutatási tapasztalatainak egyedülálló kombinációján alapul.
A sokoldalú nemzetközi lefedettség és a fogyasztói, B2B és szolgáltatási iparágak kiváló megértése révén az Euromonitor International rendkívül hasznos forrást jelent mind a nemzetközi vállalatok, mind a kis- és középvállalkozások számára. Az Euromonitor International komplex adatait a világ 106 országában működő vállalatok használják.
iRobot - az első számú robotporszívó a világon!
Az iRobot cég világszerte úttörő és vezető az otthoni robotika piacán. 2002-ben ez az amerikai vállalat elindította az első robotporszívót, a Roomba-t. Az eltelt 15 év alatt az iRobot termékek jelentősen nőttek, és az otthoni robotok trendjeit vezetik.
Az Euromonitor International legújabb kutatásai szerint az iRobot globális vezető szerepet tölt be a robotporszívók értékesítésében. A márka az értékesítési volumen alapján "Vakuum tisztító robotok értékesítésében" első számú világot kapott. A márka megkapta a nívós: „Világelső a robotporszívó értékesítésben” díjat. Ez annak megerősítését jelenti, hogy a az iRobot a vásárlói körében a legnagyobb bizalmat élvezi világszerte. A bevezetés óta a cég több mint 20 millió ilyen robotot értékesített.